piątek, 3 lipca 2009

Film

Dziś chciałam Wam polecić pewien film, który widziałam trzy dni temu. "Knowing" to połaczenie dramatu i thrilleru, z elementami filmu katastroficznego i science fiction. Historia rozpoczyna się w 1959 roku, kiedy to w trakcie uroczystości otwarcia nowej szkoły podstawowej, uczniowie rysują swoje wyobrażenia na temat przyszłości. Ich rysunki trafiają do "kapsuły czasu", która zostaje zakopana. Gdy 50 lat później kapsuła zostaje otwarta, okazuje się, że jeden z rysunków to coś więcej niż tylko dziecięca fantazja. Główny bohater, John Koestler (Nicolas Cage) szybko przekonuje się, że umieszczone przez kilkuletnią Lucindę na kartce papieru cyfry w rzeczywistości oznaczają daty najstraszniejszych katastrof ostatnich 50 lat. John zauważa też, że cyfry są ponadto zapowiedzią kolejnych trzech katastrof, z których ostatnia będzie miała skalę światową.
Więcej nie napiszę, żeby nie psuć oglądania:) Dodam tylko, że to nie jest to kolejny film katastroficzny o końcu świata, to film, podczas którego miałam "ciary" ;)

Warto!!!

2 komentarze:

  1. też go oglądałam...hi hi...dzisiaj!....:)też miałam "ciary"...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej jesteś z Włocławka no proszę !!
    kiedy spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń